- Opel continuă schimbarea creativă printr-o nouă campanie
- Noul Corsa surprinde cu inovatii de la segmente de clasă superioară
- Claudia Schiffer promovează din nou Opel pe scena internațională
- Modelul a câștigat deja recunoașterea specialiștilor
București. Campania de lansare a noului Opel Corsa suprinde exact sunetul surprizei, punând în lumină universalul „OH!”. Sub conducerea lui André Kemper, o campanie integrata a fost creată cu agenția principală internațională a Opel, Scholz & Friends. Comunicarea începe pe TV, print, online și canalele de social media, precum și la dealeri. „Noua campanie Corsa adaugă un nou capitol la mișcarea ‘Change your mind’, a declarat Tina Müller, CMO Opel Group.
„Noul Corsa dovedește încă o dată că merită să aruncăm o nouă privire către Opel.” Noul Opel Corsa surprinde ca o mașină mică, ce oferă inovații din segmente de vehicule de clasă superioară. Indiferent dacă este vorba despre tehnologii premium, cum ar fi asistentul la parcare, alerta de coliziune sau avertizarea de părăsire a benzii, sistemul IntelliLink pentru conectivitate perfectă, noile motoare eficiente sau designul emoțional – reacția la noul Corsa va fi mereu aceeași: „OH!”. În România, modelul și-a câștigat deja aprecierea, lucru dovedit de dobândirea titlului Mașina Anului 2015 în România, iar recunoașterea regională a fost acordată de juriul AUTOBEST, cu reprezentare în 15 țări europene.
Reclame diferite pentru TV, de 30 de secunde, folosesc imaginea ambasadorilor Opel Nadja Uhl, Ken Duken și Jürgen Klopp care, alături de noul Opel Corsa, vor surprinde audiența. Supermodelul german Eva Padberg, o nouă prezență, se folosește de farmec și umor pentru a-și arăta aprecierea pentru avantajele unui volan încălzit. În afara Germaniei, Claudia Schiffer este din nou ambasador pentru Opel și noul Corsa.
În plus față de canalele de comunicare tradiționale, ambele faze includ o prezență online extinsă, pentru care Scholz & Friends a dezvoltat exclusiv pe site-ul de campanie noulOH.ro. Site-ul descrie caracteristicile noului Corsa și le aduce la viață în producții surprinzătoare, ce variază de la animații interactive la mesaje video personalizate. Acest lucru face conținutul amuzant și relevant pentru principalele canale utilizate de un public țintă tânăr, greu de atins prin metode de comunicare tradiționale.
„Noul Corsa este noul, surprinzătorul Oh! de la Opel. Îi convinge pe toți cei care îl conduc, schimbându-le părerea pe parcursul călătoriei”, spune André Kemper, Managing Director al André GmbH. „Marketingul Opel și-a schimbat și abordarea on-line. Noi folosim consecvent potențialul digital pentru campania OH!. Acest lucru ne permite să comunicăm informații surprinzătoare în mod excepțional și să folosim noi mijloace pentru a entuziasma oamenii cu privire la brand”, spune Percy Smend, Executive Board Member, Scholz & Friends Group.
În România, spoturile cu Claudia Schiffer vor rula în campania de TV, în timp ce restul sunt disponibile online prin canalele de social media ale brandului. Noul Opel Corsa poate fi testat la dealerii Opel din România, prețul modelului pornește de la 10.850 euro cu TVA.