- Ianuarie – august 2015: Opel, creștere aproape dublă comparativ cu cea a pieței față de aceeași perioadă a anului trecut
București. Luna trecută a punctat pentru Opel un record important în performanțele ultimilor ani. Conform raportului lunar APIA, Opel a înregistrat în august 2015 o cotă de piață de 10,17%, un maxim pentru marcă în perioada recentă. Raportat la concurență, valoarea înregistrată aduce Opel în topul producătorilor, plasând brandul pe un loc pe podiumul vânzărilor lunii august. În același timp, pentru perioada ianuarie – august, cifrele de piață actuale indică urcarea unui loc în clasamentul vânzărilor.
Volumul unităților comercializate de Opel în 2015 până în luna august inclusiv este 3.835 de unități. Această valoare indică faptul că evoluția Opel este una pozitivă inclusiv raportat la propriile performanțe anterioare, nu doar la concurență. Astfel, față de aceeași perioadă a anului trecut, marca înregistrează un avans de 31%, în condițiile unei creșteri a pieței de 16%.
Succesul de vânzări se datorează atât gamei de modele actualizată și serviciilor asociate acestora, cât și ofertei comerciale relevante. Produsele noi, precum noua generație Corsa, sau modele deja cunoscute și apreciate de către clienții români, precum Insignia, Mokka sau Antara contribuie la progresul înregistrat. Oferta de modele comerciale ușoare versatile completeză gama, iar noutăți în portofoliul de modele sunt anunțate constant.