- Opel/Vauxhall, creștere mult mai puternică decât piața
- Cea mai mare creștere din top cinci branduri de autoturisme
Rüsselsheim. Opel/Vauxhall a început 2015 cu o creștere considerabilă a vânzărilor. Constructorul din Rüsselsheim a anunțat 72.200 de mașini vândute în întreaga Europă în ianuarie – o creștere de 7,4 la sută – făcând Opel brandul cu cea mai rapidă creștere dintre primele cinci mărci de autoturisme din Europa. Opel a depășit piața generală, care a crescut doar cu un procent. Cota Opel pe piața europeană de vehicule a crescut în luna ianuarie cu mai mult de 0,3 puncte procentuale, la aproximativ 5,4 la sută.
Compania a livrat cifre îmbunătățite semnificativ pe piețe vest-europene precum Franța (creștere de aproximativ 34%), Italia (creștere de aproximativ 29%), Spania (creștere de circa 23%), Regatul Unit (creștere de circa 13%) și Germania (creștere de aproximativ 9%). În total, vânzările Opel au crescut pe 15 piețe, iar cota de piață a crescut pe 13 piețe.
Noile modele de succes ale Opel au ajutat la alimentarea creșterii mărcii în Europa. Noul Corsa a realizat vânzări de aproape 22.000 de unități – o creștere de circa 45% – iar ADAM în jurul a 4.500 de unități – o creștere de aproximativ o treime față de anul trecut. Pe de altă parte, vânzările Mokka au crescut cu 17%, iar ale Meriva cu aproape un sfert.
„Începutul de an bun în ciuda circumstanțelor dificile este dovadă că ofensiva de produse funcționează”, a declarat Peter Christian Küspert, Vicepreședinte Vânzări și Servicii Post Vânzare Opel Group. „Noul Corsa, KARL și noul Astra, care va veni mai târziu în acest an, vor contribui la creșterea vânzărilor.”