Ofensiva Opel în materie de sisteme de propulsie: cel mai bun portofoliu de motoare diesel de până acum

Ofensiva Opel în materie de sisteme de propulsie: cel mai bun portofoliu de motoare diesel de până acum

Ofensiva de produse Opel este în plină desfăşurare, 27 de modele şi 17 motoare noi fiind lansate între 2014 şi 2018.

Ofensiva Opel în materie de sisteme de propulsie: cel mai bun portofoliu de motoare diesel de până acum

  • Noua generaţie de motoare diesel silenţioase impresionează prin rafinamentul remarcabil
  • Eficienţa premium se îmbină cu plăcerea de a conduce şi reacţiile rapide cu un consum redus de carburant
  • Tratare exemplară a gazelor de eşapament, rezultând emisii cu concentraţii reduse de oxid de azot

Rüsselsheim/Dublin. Ofensiva de produse Opel este în plină desfăşurare, 27 de modele şi 17 motoare noi fiind lansate între 2014 şi 2018. Aşadar, motoarele diesel pentru fiecare gamă de modele vor fi complet modernizate. În prezent, Opel deţine deja cel mai modern portofoliu de motoare diesel din toate timpurile. Odată cu lansarea noii unităţi 2.0 CDTI în prima jumătate a anului 2015, va fi disponibilă o nouă generaţie de motoare diesel silenţioase, în trei clase de cilindree, pentru modele variind de la Corsa la Insignia. Aceste unităţi, cu cilindree mică de 1,3 litri, medie de 1,6 litri şi mare de 2 litri au fost dezvoltate în baza unei filozofii comune:

 

  • Îmbunătăţirea eficienţei şi reducerea tuturor tipurilor de emisii;
  • Îmbunătăţirea reacţiilor şi a cuplului la turaţii mici;
  • Reducerea dramatică a nivelului de zgomot şi vibraţii, pentru a îmbunătăţi confortul.

1.3 CDTI – minunea mică, dar capabilă în materie de consum

Noul 1.3 CDTI a fost lansat recent cu noul Corsa, care se poate mândri deja cu peste 120.000 de comenzi. Acest motor este disponibil în variantele de putere de 55 kW/75 cp şi 70 kW/95 cp, ambele generând un cuplu maxim de 190 Nm. Acesta a fost dezvoltat pentru a fi mult mai tăcut decât predecesorul său din generaţia anterioară a modelului Corsa şi pentru a asigura reacţii mult mai rapide. Turbocompresoarele de ultimă generaţie asigură o conducere şi o accelerare uniforme la turaţii reduse, cu un nivel minim de zgomot.

Ambele versiuni sunt dotate standard cu tehnologia Start/Stop de reducere a consumului de carburant. Cea mai economică variantă Corsa diesel, cu putere de 70 kW/95 cp, transmisie automatizată Easytronic 3.0 şi sistem de recuperare a energiei de frânare, poate reduce nivelul de emisii de CO2 până la 82 g/km, iar consumul de carburant până la 3,1 litri per 100 km în regim mixt. Astfel, a obţinut eticheta energetică A+ în Germania (conform Regulamentului [CE] nr. 715/2007).

 

1.6 CDTI – motorul diesel silenţios şi energic

Noua generaţie a motorului diesel de 1,6 litri, cu patru cilindri şi structură integrală din aluminiu este vedeta clasei compacte. Aclamat de presa de specialitate drept „motorul diesel silenţios”, acesta şi-a făcut debutul pe modelul Zafira Tourer la finalul anului 2013, având o putere de 100 kW/136 cp.

 

O versiune de 88 kW/120 cp a urmat rapid. 1.6 CDTI este acum disponibil pentru Meriva (cu 70 kW/95 cp, 81 kW/110 cp și 100 kW/136 cp), Astra (81 kW/110 cp şi 100 kW/136 cp) şi sportivul GTC Astra (100 kW/136 cp). Noul motor turbo diesel 1.6 CDTI este considerat drept cel mai silenţios şi mai eficient motor din clasa sa. Acesta este acum disponibil pentru Opel Mokka şi impresionează prin rafinamentul său excepţional, consumul redus (de doar 4,1 litri de motorină la 100 de kilometri în regim mixt, echivalentul a 109 g de CO2/km) şi prin curaj. Modelul Mokka 1.6 CDTI accelerează de la zero la 100 km/h în 9,9 secunde, iar tranziţia de la 80 la 120 km/h se realizează în treapta a cincea în doar 9,9 secunde.

2.0 CDTI – motorul diesel ecologic vârf de gamă

Rafinatul 2.0 CDTI, lider în noua gamă de motoare diesel a Opel, a fost lansat recent. Noua unitate cu patru cilindri oferă un cuplu impresionant de 400 Nm şi puterea maximă de 125 kW/170 cp este atinsă la o turaţie de doar 3.750 rpm. Aceasta propulsează modelul Insignia de la 0 la 100 km/h în doar nouă secunde şi asigură o viteză maximă de 225 km/h. În această primăvară, noul 2.0 CDTI va fi disponibil şi cu Zafira Tourer (125 kW/170 cp) şi ulterior cu alte modele Opel, precum autovehiculul decapotabil Cascada.

 

La fel ca toate celelalte motoare diesel Opel, noul 2.0 CDTI respectă standardul strict de emisii Euro 6. Şoferii se vor putea bucura de acesta fără regrete, deoarece noua generaţie de motoare diesel Opel asigură niveluri de emisii remarcabile comparativ cu cele ale unei unităţi pe benzină. Marele punct slab al motorului diesel, emisiile de oxizi de azot, este de domeniul trecutului. Insignia este echipată cu sistemul de reducere catalitică selectivă (SCR) BlueInjection al Opel, care înlătură oxizii de azot din gazele de eşapament ale motorului. Cantităţi foarte mici de AdBlue®, un aditiv inofensiv compus din uree şi apă, sunt injectate în fluxul de gaze de eşapament, în amonte de catalizatorul SCR şi în aval de filtrul de particule diesel (DPF). Soluţia este transformată imediat în amoniac (NH3), care va fi absorbit de catalizatorul SCR. Oxidul de azot din gazele de eşapament în trecere este transformat apoi selectiv, printr-o reacţie chimică cu amoniacul, în azot inofensiv şi vapori de apă.

luni, 2 martie 2015 - Opel Erebus ★ ★ ★ ★ ★

Adresa sediului Erebus

Str. Ioan Bianu nr. 47
Sector 1, Bucuresti

Telefon

031 005 OPEL
      031 005 6735
0740 EREBUS
      0740 373 287

E-mail

office@opel-erebus.ro





Link-uri recomandate



Opel