OnStar: 1 miliard de interacţiuni cu clienţii

OnStar: 1 miliard de interacţiuni cu clienţii

Rüsselsheim/Detroit. OnStar a fost utilizat de peste 1 miliard de ori de către clienţii care interacţionează prin telefon, aplicaţia mobilă...

OnStar: 1 miliard de interacţiuni cu clienţii

  • Apreciat în întreaga lume: asistentul personal de service şi conectivitate
  • Non-stop, tot timpul anului: clienţii accesează OnStar prin telefon, aplicaţia mobilă, autovehicul
  • Astra – primul model Opel complet nou dotat cu OnStar

Rüsselsheim/Detroit.  OnStar a fost utilizat de peste 1 miliard de ori de către clienţii care interacţionează prin telefon, aplicaţia mobilă sau serviciul de telefonie mobilă integrat în autoturisme şi autoutilitare. Lansat cu aproape 19 ani în urmă ca un serviciu revoluţionar în industria auto, care efectua un apel telefonic de la bordul autovehiculului la declanşarea unui airbag, OnStar este astăzi în măsură să descuie portierele de la distanţă, să încarce instrucţiuni de conducere direct în autovehicul, să scrie şi să trimită e-mail-uri cu privire la funcţionarea autovehiculului.

La fiecare două secunde, un client utilizează serviciul OnStar. Aceasta înseamnă circa 5 milioane de apeluri telefonice efectuate într-o lună din baza sa de peste 7 milioane de abonaţi. Adăugaţi cele 8,8 milioane de interacţiuni realizate prin aplicaţia mobilă şi vă puteţi da seama de cât de necesar a devenit OnStar de la lansarea sa în 1996.

„OnStar a creat primul autovehiculul conectat în 1996, fiind considerat şi în prezent o inovaţie prin serviciile oferite la bordul autovehiculelor Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac şi, în curând, Opel din întreaga lume”, a declarat Alicia Boler-Davis, Vicepreşedinte Senior, General Motors Global Connected Customer Experience. „Ritmul în care marca a ajuns la 1 miliard de interacţiuni indică numărul foarte mare de cereri ale clienţilor în ceea ce priveşte conectivitatea la bordul autovehiculului şi vom ajunge fără îndoială la două miliarde de interacţiuni, chiar mai repede decât am atins cifra de 1 miliard”.

Asistentul de service şi conectivitate OnStar de la Opel/Vauxhall va fi lansat în Europa pe 3 august 2015.

Noua generaţie a Opel Astra, care va fi prezentat în premieră în cadrul Salonului Auto Internaţional de la Frankfurt (17 – 27 septembrie), va fi primul model Opel complet nou dotat cu serviciul OnStar. Pe anumite pieţe, sistemul poate fi comandat şi pentru modelele ADAM, Cascada, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka şi Zafira Tourer. Opel OnStar va fi lansat pentru început pe 13 pieţe europene, şi anume Belgia, Germania, Franţa, Marea Britanie, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda, Austria, Polonia, Portugalia, Elveţia şi Spania, urmând mai târziu şi alte țări. Clienții vor putea utiliza gratuit întregul portofoliu de servicii furnizate de Opel OnStar, inclusiv Serviciul de Apelare de Urgență disponibil non-stop, în primele 12 luni de la înregistrare.

Deţinătorii unui smartphone se vor putea conecta de la distanţă la propriul autovehicul, printr-o aplicaţie. În plus, Opel OnStar va ajuta proprietarii de autovehicule şi poliţia în cazul furtului unui autovehicul dotat cu acest sistem.

De asemenea, Opel OnStar le poate transmite abonaţilor un e-mail lunar cu Diagnoza autovehiculului, care cuprinde cele mai importante informaţii şi date despre autovehicul. În plus, se poate solicita în orice moment efectuarea unei diagnoze, prin apăsarea unui buton, fapt ce poate asigura liniştea înainte de o călătorie mai lungă.

Abonaţii Opel OnStar din Europa vor deţine în totalitate controlul asupra datelor lor şi a serviciilor OnStar de care beneficiază. Înainte de activarea serviciilor, aceştia vor trebui să fie de acord cu termenii şi condiţiile aferente. În plus, vor putea să aleagă dacă doresc să dezvăluie locul în care se află. Prin apăsarea butonului de confidenţialitate, amplasarea autovehiculului va fi ascunsă.

În cifre, cele 1 miliard de interacţiuni includ statistici precum:

  • 5,5 milioane de Servicii de Urgenţă furnizate.
  • 156 de milioane de solicitări prin aplicaţia mobilă.
  • Peste 3,9 milioane de solicitări de asistenţă rutieră soluţionate.
  • Peste 390 de milioane de rapoarte de diagnoză a autovehiculului întocmite.

OnStar a ajutat chiar la naşterea copiilor şi colaborează cu Comandamentul Nord-American de Apărare Aerospaţială (NORAD) pentru a monitoriza poziţia lui Moş Crăciun în ajun de Crăciun.

Înainte de a fi cunoscut sub denumirea de OnStar, serviciul se numea Project Beacon. Scopul acestuia era de a integra comunicarea wireless la bordul autovehiculelor, cu mulţi ani înainte de utilizarea la scară largă a smartphone-urilor.

În toamna anului 1996, OnStar a fost introdus pentru prima dată la bordul modelelor Cadillac DeVille, Seville şi Eldorado. Serviciul oferea iniţial notificări cu privire la declanşarea airbagurilor, elementul central al protecţiei şi siguranţei asigurate de sistemul OnStar, care a evoluat apoi în sistemul de răspuns automat la impact, ce utilizează senzori capabili să identifice gravitatea unui impact şi să alerteze un consultant pentru situaţii de urgenţă OnStar pentru a primi asistenţă. În prezent, OnStar răspunde la peste 100.000 de apeluri de urgenţă în fiecare lună.

miercuri, 5 august 2015 - Opel Erebus ★ ★ ★ ★ ★

Adresa sediului Erebus

Str. Ioan Bianu nr. 47
Sector 1, Bucuresti

Telefon

031 005 OPEL
      031 005 6735
0740 EREBUS
      0740 373 287

E-mail

office@opel-erebus.ro





Link-uri recomandate



Opel