București. După ce luna august a adus un vârf de performanță pentru vânzările lunare ale Opel în România, situația înmatriculărilor din septembrie continuă seria veștilor pozitive pentru brand.
Conform raportului Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), în luna septembrie numărul autovehiculelor Opel noi înmatriculate în România plasează marca pe primul loc al mărcilor din import, ocupând locul doi în clasamentul total.
Mai mult, volumul înmatriculărilor se traduce într-o cotă de piață de 10,63% în luna septembrie. Această valoare reprezintă cea mai mare pondere în piață din istoria mărcii în România, conform evidențelor existente.
Raportul lunii septembrie privind înmatriculările urmează linia evoluției vânzărilor Opel din perioada ianuarie – august 2015. În acest interval, Opel a înregistrat o creștere aproape dublă comparativ cu cea a pieței, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Succesul se datorează atât gamei de modele actualizată și serviciilor asociate acestora, cât și ofertei comerciale relevante. Noutăți sunt sunt anunțate constant în portofoliul de modele: noul Opel Astra, prezentat luna trecută la Salonul Auto de la Frankfurt și în octombrie la Salonul Auto București & Accesorii, va avea debutul la showroom-urile partenerilor Opel din România în câteva săptămâni.
Opel desfășoară în prezent cea mai mare ofensivă de produs din istoria sa, ca urmare a unei investiții ce până în 2016 va sumariza 4 miliarde de Euro. Dincolo de acest termen, compania a anuțat recent că în intervalul 2016-2020 va lansa 29 de noi produse, printre care un nou vârf de lance alături de Insignia, un nou SUV, și un model electric.